trešdiena, 2012. gada 4. janvāris

Par to, ko nedrīkst

Katru reizi, kad sanāk mašīnā sasēsties vairāk cilvēkiem, kā tas ir paredzēts, mani pārņem tāda "Latvija-astoņdesmitie" nostaļģija, kad mēs darījām lietas, kas vēlāk kļuva aizliegtas un bīstamas. Es nesaku, ka bez pamata, bet vienkārši Tadžikistāna joprojām ir tā valsts, kur bērni spēlējas uz saplēstiem dzelžiem ar asām malām ,un viņiem nekad nekas nenotiek. Tā pat viņi brauc pa neizbraucamiem serpentīniem, lido ar vecām lidmašīnām, uz jumtiem liek milzīgas kravas ar parastu striķi, ēd apšaubāmas izcelsmes pīrādziņus, un viņiem nekad nekas nenoiet greizi. Un lai vai kā, tiešām sāk likties, ka te to drīkst, ka te ir kaut kā drošāk.

4 komentāri:

  1. cik labi pazistu so sajutu. kapec Azijas valstis var uzsedinat visu gimeni uz motocikla, piesiet aitu pie bagaznieka un vel neuzlikt kiveri, bet Eiropa pat piecus metrus bez kiveres nenobraukt, lai neiekultos nepatiksanas?
    arguments, protams, ir drosiba, bet lidz ar so visu, manuprat, cilveki paliek bailigaki un kantainaki domasana. no otras puses, es vel ne pa vienu celu Azija neesmu braukusi atrak ka 20 km/h:)) ar iznemumiem, protams.
    bet mes, kad sikas bijam, pagalma dzivojamies jau no mazam dienam, i nekada vaina, to pasu saka ari somu, iranu draugi un pazinas. franciem gan vel knupis mute lidz piecu gadu vecumam;)

    AtbildētDzēst
  2. Es šajā sakarā taisni atcerējos- kad aizbrauci uz Franciju, mēs runājām, ka viņi spuldzītes paši nemaina un brīnījās, ka Tu pati dārzu savedi kārtībā. Uz Francijas fona Latvija ir tāda mežonīgā valsts, bet priekš mums, latviešiem,tāda ir Tadžikistāna. Tāpēc Francūžiem Tadžikistāna jau ir super eksotika, bet mums, latviešiem, vienkārši neattīstīta valsts, kur jopojām varam saskatīt sevi pirms 20-10 gadiem.:)
    Jaaaa, piecu gadu vecumā mēs no balkona ķiršu kauliņus jau spļāvām.. :D Starp citu, jūs toreiz patiešām iemetām tantei somā serdi vai Tu to teici tikai, lai izaicinātu mani?

    AtbildētDzēst
  3. man prata tikai epizode, kad mes aiz gara laika abolu serdes metam balkona dobes septita stava kaiminiem, un tad vienu dienu serde lidoja virsu mums, kad gajam majas:))
    bet vislabak ar balkonu man asociejeas "heeza, beebi heeeza"

    AtbildētDzēst
  4. e, bet es saku kaut ko atmineties ari par serdi soma, ta nu gan ir klase un augstaka pilotaza! bet tas laikam bija no sesta stava, ne no devita

    AtbildētDzēst